Vyhledávání

Kontakt

Zážitek z další noci

17.10.2013 17:34

V noci v 3:34 mi volalo číslo (723 351 ***)
Další noc jsem spala u Witchera ve stanu, volaly jsme na to číslo a zvedla to nějaká paní, která se se mnou hádala, že mi nevolala, ale já vím své. Protože mě to vzbudilo! xDD To jí nikdy neodpustím :DD
18:49 24.7.: Tak spát u Witchera ve stanu nebyl dobrej nápad. Byla bitka o to, kdo uloví největší kus deky. Já na sobě měla mikinu a kraj deky, která měla být pode mnou. Witcher si přinesla vlastní deku a další, nejmladší členka týmu měla spacák, mikinu, ponožky a byla ráno nejvíc podchlazená..............
Jak řekla Witcher, příště berem madračku, spacáky, notebook, nutellu, popcorny a dalčí kopu věcí xD.
20:06 27.7.: Nový zvuk! Včera jsem slyšela řinčet v kuchyni příbory. Běžela jsem pro klíč od pokoje a zamkla se. Pohoda. Normální večer.

Banshee