Vyhledávání

Kontakt

Zážitek s Poltergeistem 1

10.10.2013 14:49

Tady Banshee.
Myslím, že jsem to tu už kdysi psala, ale tady Witcher je šikovná holka a tak to jednou omylem smazala :D Nevadí, napíšu to znova a přidám další zážitky.
Nejsou ve správném pořadí, příběhy se děly tak nějak prolínavě.
Tak začnem Poltym :)
Jednou večer v 8 jsem čuměla poprvé na Poltergeista 1. Ve 22 to skončilo, já byla MRTVÁ STRACHY a musela na záchod. Nikdo nebyl doma. Vyšla jsem na chodbu, nic zvláštního se nedělo, nechala jsem si dveře otevřené, protože jsem fakt strachy chčila a chtěla jsem si dyžtak nechat cestu k úniku do pokoje :D
Najednou škrábání na dveřích.........prošlo to obývákem, kolem wc a koupelny (wc a kouelna jsou uprostřed bytu) pořád to šíleně dupalo. Potom to šlo kuchyní, otevřelo ledničku, zahejbalo, snad i šlehlo s košem a jak to obešlo celý byt, vrátilo se to zpět k wc a já už stála u zdi a zírala na ty neviditelné nohy co dupaly a šly směrem ke mě. Jak to bylo u mě vyletěla jsem hned naproti do mého pokoje, zamkla se a psala to Witcherovi na Skype. Ta mi nevěřila. Potom jsem volala tátovi, taky mi nevěřil........Každopádně Poltergeista jsem od té doby viděla ještě párkrát už bez nějakých zvláštních zážitků, trvalo ale dlouho se odhodlat k tomu kouknout se na to znova. Taky se od té doby zavírám na záchodě :D Jo a byla jsem celou noc vzhůru + táta v šest ráno přišel, tak jsem se odhodlala jít do zbytku bytu, lednička zavřená, koš postavený, dveře bez újmy....Filmy Poltergeist se skutečně udály a když film natáčeli tak herce postihovaly kletby. Někteří zemřeli, zemřeli jim příbuzní, a ta malá holčička (Heather O'Rourke) co hraje Carol Anne, skutečně zemřela. Už na konci třetího dílu bylo vidět, že není moc svoje.Film je zkrátka prokletý. Natáčelo se to i v tom samém domě.

Zážitek 2:VIDLIČKA
Docela krátký příběh. Dělala jsem hranolky v našem friťáku, opět nikdo doma, nechala jsem vidličku na talířku, držela tam pevně, nebyl možný žádný pohyb. Šla jsem do pokoje přepnout písničku a slyšela z kuchyně jak ta vidlička cinkla. Jakoby se trochu zvedla a spadla zas na talířek. PSYCHO. Jo a bylo kolem jedné odpoledne

Zážitek 3: STROP NA ZÁCHODĚ XD
Opět krátký příběh, seděla jsem na záchodě a prostě na stropě máme stropní kazety (vygooglete si, já si nemůžu vzpomenout, jak se to jinak jmenuje :D) a najednou tam slyším škrábání, nebylo to seshora, ani tam neběžel potkan, nelítala můra (nemáme na záchodě okno), ani nelezl pavouk. Nic. Jen jakoby tam někdo škrábal....Mimochodem, strop je velký asi 1x1m čtverečný :DDD

Zážitek 3: Kelímek
To se mi stalo asi 3x. Jednou to mám i nahrané!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prostě si usínám a kelímek spadne. OPĚT nikdo doma. To video má asi 1 hodinu a nahrávala jsem to někdy večer, když nikdo nebyl doma. Je důležité to zdůraznit :D na videu je HODNĚ zvuků, např. slepice, ten kelímek, pohyby hraček....Je to video, ale dá se slyšet pouze zvuk, protože je tam tma. Někdy tam jdou slyšet i auta, rozhodně to ale nejsou ty samé zvuky z obýváku.

Zážitek 4: Witcherův
Wicther spala u mě v pokoji na madračce, já na posteli. V noci se probudila a slyšela na chodbě, která je hned před pokojem velkou ránu jakoby spadla váza. Na chodbě je ale pouze botník, wc a koupelna. Nic jiného. Přiznávám, byl táta doma a on chodí na záchod 10x za noc, ale nechodí po domě a nerozbíjí vázy :DDDDDDD Ráno tam nic rozbitého nebylo.

Zážitek 5: Klepání
Usínala jsem a najednou slyším klepání ZPOD POSTELE, na ty desky jakoby. Trvalo to asi minutu.

Zážitek 6: Vibrující dveře :D
Noc, nikdo doma. Byl večer, seděla jsem u telky, chystala se spát a prostě dveře začly vibrovat :D ÚŽASNÉ, PROSTĚ ÚŽASNÉ :D
Kolem nejezdí tramvaj, ta vůbec v našem Prdělově není :D  akorát jednosměrku máme před domem. Ale nikdy, když jede auto, tak půl minuty nevibrují dveře :D

Zážitek 7: Taška
To bylo krátké období, kdy jsem měla kočku :D Ne, neumřela kvůli mému duchovi ani tak, prostě strašně zlobil, a tak jsme ho dali na vesnici k jednomu hodnému pánovi :D Tátův známý, klídek, není to řezník. No a já fotila pokoj, měla jsem zas duchařskou náladu :D a byla jsem u telky a kočka seděla vedle té telky a čuměla někam do pokoje, nevím kam, nedívala jsem se a najednou uprostřed pokoje se pohla taška, kočka tam hned skočila a očuchala to, potom ale vedle stolu se pohl i papír, co ležel na zemi :D Kočka tam zas vletěla a já hned za ní....S ním jsem se tak nebála :D Nic jsem nevyfotila, jen světelné úkazy v jeho očích :D

Zážitek 8: Taky s kočkou
Tohle je výjimka, to jsem se s ním bála :D Seděla jsem u kompu a byly otevřené dveře od pokoje, aby kočka mohla kdykoliv odejít a přijít. Kočka si sedla v mém pokoji asi 2 metry před ty dveře a čuměla do chodby, pořád koukala výš a výš, občas mňoukla, ŽÁDNÁ MOUCHA TAM NELÍTALA! potom si stoupla a uhla, ale zůstala stát, duch si to asi rozmyslel a vrátil se zpět, kočka pohla hlavou a šla do obýváku. Co se dělo dál nevím, zavřela jsem dveře a už nevylezla :D

Zážitek 8: Medvídek
Ano ano ano ano ano, spím s medvídkem no a? sice je mi 15, ale...........OK už mlčím :DDDDDDD Jednou jsem na jeho jakože trupu měla položenou ruku :D a cejtila jsem tep...................................................za chvíli to přestalo, takže můj to nebyl, já stále žiju :D

Zážitek 9: Opět medvídek
Tohle bylo až za pár týdnů (čili asi před 2 týdny) a uprostřed noci jsem se vzbudila. Slyšela jsem tep, ale nahlas, prostě to bouchání, bylo to trochu nepravidelné, ale jen trochu. Nevěnovala jsem pozornost, spala jsem dál, ale furt jsem se převalovala, nedalo mi to... Koukla jsem vlevo od sebe a necejtila Míšu :D tak jsem koukla na zem a on tam ležel, vzala jsem si ho k sobě, a i takhle v noci jsem měla duchařskou náladu, že jsem se zamyslela, jestli to jde ještě slyšet, nešlo..................Bylo to jen pár vteřin od toho, co jsem ho vzala k sobě a prostě to přestalo a už nezačlo.

Zážitek 10: černá postava
Byly Vánoce, nebo pár dní po nich nebo před nima, nevím :D Někdo zvonil a já šla otevřít, byl večer.Vyšla jsem z pokoje, koukla doleva otevřenýma dveřma do obýváku a za černým obrysem stromku (takového toho polovičního na stole) jsem viděla černou siluletu, byla tak stejné výšky, mohutná postava, kulatá hlava. Došla jsem ke koupelně a došlo mi to, vrátila jsem se zpět a už to tam nebylo. Určitě to ale nebyl stromek, stromek jsem viděla taky, to co jsem viděla byl určitě chlap.


UŽIJTE SI NOC :DDDDDDDDDDDDDDDDD