Vyhledávání

Kontakt

Volejte sláva!!! a tři dny se radujte!!!

10.10.2013 14:27

Hlásám, že žiji! :D Tak a teď Vám popíšu co se přesně o víkendu dělo....V sobotu se sám otevřel tátův popelník co ležel na kredenci. Jen tak se na něj Witcher dívala a já na ni a ten popelník se sám otevřel :D tu jsme dostaly chuť na vyvolávání duchů. Sedly jsme si do obýváku na gauč ke stolu, nechaly rožlé POUZE na chodbě a v pokoji :D dveře byly všechny zavřené (v obýváku jsou 3 dveře :D) a svíčky na stole byly, už něvím jak rozmístěné :D nějaký řád to mělo, nevím ale jaký. Svíčky jsme měly VELKÉ: 1 bílou (ochrana), 1 červenou (láska, něha) a 1 žlutou (energie). MALÉ: asi 4 bílé pohřební :DD Koupila jsem je v Rossmannu. Nic se nedělo, tak jsme svíčky sfoukly a ducha neodvolaly (vyvolávaly jsme mého dědu, který u nás doma běžně je). Potom v neděli ráno v osm Witcher odešla na bus, a pak domů. Já zůstala doma a už nevím v kolik koukala na horor Poltergeist 3.

Myslím že jsem tu psala o svém zážitku s Poltergeistem 1. viz. https://cms.zazrcadlem8.webnode.cz/news/zazitek-s-poltergeistem-1/

S Poltergeistem 2 žádný zážitek nemám. To co se dělo potom je u nás tak nějak normální už.
Ale nekoukejte na Poltergeista 3!  Ikdyž bude ráno nebo poledne :D Hned k začáku se tam vymrští hrnek do zrcadla. Já byla zasunutá v stole, jak jsem se chtěla schovat. Pak jsem se chtěla odsunout. No za 3-4 roky co mám tento stůl se mi nestalo, aby když se chci odsunout, že by se nadzvedl...A to toho ten stůl hodně zažil. Prostě půlka horní poličky spadla přede mě, video jsem stopla a ztuhla.
Připomínám, že od toho co Witcher ráno odjela, byla v bytě strašná zima...............(Witcher je blíženec, takže odpuzuje paranormální jevy a na slabší elektroniku má špatné účinky. Takže na můj nekompromisní xp počítač má blahodárné účinky :DDDDD) ..............od poledne nebo od toho co jsem zapla ten film se ochladilo v pokoji a v bytě bylo už docela tepleji. Topení bylo na 5 a topilo. Když jsem pak topení za 3 hodiny vypla a vzdala naděje tak jsem otevřela okno. Venku bylo asi 10-15°C, docela se ale v tom pokoji oteplilo :DDDD Od neděle se nic zvláštního nestalo. Čekám co bude dnes večer :D

Banshee