Vyhledávání

Kontakt

Dušičky

01.11.2013 21:37

Myslím, že dušičky se slaví 2. listopadu, ale já je budu slavit v noci z 1. listopadu na 2.  a z 2. na 3. Jistota je jistota.... Zde jsou mé poznámky:

1. listopadu. Celou noc vzhůru. Svíčky zapálené. Kofola nachystaná. Písničky zapnuté. TESCO České mákové buchtičky přede mnou. 2 jablka také.
Svíčky jsou:
1 červená
                    1 oranžová (nejspíš brzy dohoří)
                    6 bílých - z toho - 1 velká
                                              3 pohřební (později 6, a jedna byla přidaná. Tudíž jich bylo dohromady 7 xD.)
                                              1 v okrasné sklince (zrušena)
                                              1 ve sklince (zrušena)
                                              1 ve sklince se stínítkem (zrušena)
Všechny svíčky hoří divně. Pořád se třepou a plamen se epicky zdelšuje a zkracuje :D.


V průběhu budu fotit a natáčet (také psát na blog). Vše začne přesně v 23:00 a skončí asi ve 4:00. O půlnoci, ve 3:15 a ve 3:30 budu vyvolávat. Nejdříve nejspíš s OUIJOU. Budu samozřejmě vyvolávat dědu.

Mám 6 baterek Super a 3 Ultra. ty Ultra jsou asi vybité.

21:31. Jako obvykle se psychicky připravuju obvyklými způsoby. Viděla jsem snad všechna videa, kde někdo spadl na běžícím stroji, a také nějaká videa od FailArmy. Jsem tak vychlámaná, že mi už u prvního videa FailArmy došly všechny slzy, a že vydržím celou noc i bez kofoly.

Za chvíli se k vám opět vrátím, jakmile se stane něco nečekaného.


AKCE ZRUŠENA, U 22.HODINĚ JSEM DOSTALA ZÁCHVAT SMÍCHU A UPADLA DO BEZVĚDOMÍ :D
                                                                                                                                         KONEC PŘÍBĚHU :D